Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?

Horváth Csilla (2024) Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Horváth Csilla_JPR4DF_Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?.pdf] PDF
Horváth Csilla_JPR4DF_Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horváth Csilla.pdf] PDF
Horváth Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)
[thumbnail of Horváth Csilla_külső_bírálat.pdf] PDF
Horváth Csilla_külső_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom azt vizsgálja, hogy milyen kapcsolat áll fenn a gyermekek online töltött ideje és a szülők vásárlói magatartása között. A kutatás során arra kerestem választ, hogy a vállalatok tudják-e befolyásolni a szülők vásárlói magatartását azzal, ha a gyermekek irányába reklámoznak, továbbá, hogy milyen stratégiákat használnak annak érdekében, hogy bevezessék a gyermekeket egy plusz csatornaként. A kutatásom során számos további releváns szempont merült fel a témával kapcsolatban, amelyekre a szakirodalom elemzése és a kérdőíves kutatás elvégzése nyújtott megalapozott válaszokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családi fogyasztás, gyerekek, marketingcsatorna, online marketing, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:27
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet