Horváth Csilla (2024) Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Horváth Csilla_JPR4DF_Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Horváth Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
![]() |
PDF
Horváth Csilla_külső_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom azt vizsgálja, hogy milyen kapcsolat áll fenn a gyermekek online töltött ideje és a szülők vásárlói magatartása között. A kutatás során arra kerestem választ, hogy a vállalatok tudják-e befolyásolni a szülők vásárlói magatartását azzal, ha a gyermekek irányába reklámoznak, továbbá, hogy milyen stratégiákat használnak annak érdekében, hogy bevezessék a gyermekeket egy plusz csatornaként. A kutatásom során számos további releváns szempont merült fel a témával kapcsolatban, amelyekre a szakirodalom elemzése és a kérdőíves kutatás elvégzése nyújtott megalapozott válaszokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | családi fogyasztás, gyerekek, marketingcsatorna, online marketing, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |