Szolnoki Alexandra (2024) A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül .pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 29.. Download (564kB) |
![]() |
PDF
Titkosítás HEINEKEN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (50kB) |
![]() |
PDF
szolnoki_alexandra_konzulens_szeidl.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (525kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a belső vállalati rendezvények jelentőségét vizsgálja a multinacionális vállalatok körében, különös tekintettel a HEINEKEN példájára. A belső rendezvények szerepe kiemelkedő a munkavállalók közötti kapcsolatok erősítésében, a vállalati kultúra építésében, a motiváció fenntartásában és a lojalitás növelésében. A dolgozat bemutatja, hogy a HEINEKEN milyen stratégiákat és eszközöket alkalmaz a belső eseményei során, és ezek milyen hatással vannak a dolgozói elégedettségre és az együttműködésre. Az elméleti áttekintést esettanulmány egészíti ki, hogy átfogó képet nyújtsanak a belső rendezvények gyakorlatáról és hatékonyságáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | multinacionális vállalatok, rendezvény(ek), rendezvényszervezés, vállalati kultúra, vállalati szakmai rendezvények |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |