Gürtler Erika (2024) Vásárlási élmény és digitalizáció. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Gürtler Erika X6RQG3 Vásárlási élmény és digitalizáció.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (479kB) |
![]() |
PDF
Gürtler Erika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
![]() |
PDF
Gürtler Erika_külső_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Lidl, mint vállalat áll a középpontban. Sikerességének és piacvezető helyzetének okát kutatom, amihez primer és szekunder adatgyűjtési módszert is használtam. Célom volt megismerni, hogy a vásárlási élmény maximalizálása és az alkalmazottak jólétének érdekében milyen lépéseket tesznek meg, továbbá felmértem mik azok a digitalizációs eszközök amiket használnak, és ezekről milyen véleményekkel vannak a potenciális vevőik. A fenntarthatósággal kapcsolatos cselekedeteikről is szót ejtettem a szakdolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, Diszkontáruház, fenntarthatóság, kereskedelem, piacvezető |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |