Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül

Kurucz Brigitta (2024) Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül (1).pdf] PDF
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KuruczBrigitta_FOSZK_bírálat.pdf] PDF
KuruczBrigitta_FOSZK_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (82kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a szállodai Front Office részleg működését elemeztem, amely a vendégélmény szempontjából központi szerepet tölt be. A szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalatok alapján bemutattam a részleg főbb feladatait és folyamatait, a vendégek érkezésétől a távozásukig. Kitértem a részleg más osztályokkal való együttműködésére és a hatékonyságot növelő modern technológiák alkalmazására is. Az elemzés érintette a működés erősségeit, kihívásait és fejlesztési lehetőségeit

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: modernizáció, SWOT-elemzés, szállodaipar, ügyfélpanasz-kezelés, vendéglátóipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:27
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet