Kurucz Brigitta (2024) Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KuruczBrigitta_FOSZK_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (82kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a szállodai Front Office részleg működését elemeztem, amely a vendégélmény szempontjából központi szerepet tölt be. A szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalatok alapján bemutattam a részleg főbb feladatait és folyamatait, a vendégek érkezésétől a távozásukig. Kitértem a részleg más osztályokkal való együttműködésére és a hatékonyságot növelő modern technológiák alkalmazására is. Az elemzés érintette a működés erősségeit, kihívásait és fejlesztési lehetőségeit
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | modernizáció, SWOT-elemzés, szállodaipar, ügyfélpanasz-kezelés, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |