A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása

Kovács Bianka Hajnalka (2024) A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka -A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása.pdf] PDF
IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka -A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 29..

Download (1MB)
[thumbnail of IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka- TITKOSÍTÁSI KÉRELEM.pdf] PDF
IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka- TITKOSÍTÁSI KÉRELEM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (114kB)
[thumbnail of Kovács Bianka Hajnalka.pdf] PDF
Kovács Bianka Hajnalka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (100kB)
[thumbnail of Kovács Bianka_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Kovács Bianka_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a GLAMOUR Gardróbfrissítés kampány marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, különös tekintettel az online és offline csatornák közötti szinergiákra és hatékonyságukra. A kutatás feltárja, hogyan járultak hozzá ezek az eszközök a márka fenntarthatósági céljainak közvetítéséhez, valamint a társadalmi elköteleződés fokozásához. Primer és szekunder adatgyűjtési módszerekkel – interjúkkal, statisztikai elemzésekkel és közösségi média teljesítmények vizsgálatával – meghatároztam a kampány erősségeit és fejlesztési lehetőségeit. A kutatás eredményei rávilágítanak arra, hogy az online és offline eszközök összehangolása kulcsfontosságú szereppel bír a sikeres márkaépítésben és kampánymegvalósításban. A dolgozat arra is rámutat, hogy a fenntarthatóság és a CSR üzenetei elengedhetetlenek a modern fogyasztói elvárások kielégítéséhez. Az elemzés tanulsága szerint a hiteles kommunikáció és az iparági trendekhez való igazodás egyaránt hozzájárulnak a márkahűség növeléséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eseménymarketing, marketing-kampány, marketingeszközök, marketingkommunikáció, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:27
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet