Kovács Bianka Hajnalka (2024) A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka -A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 29.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
IE8BA8 -Kovács Bianka Hajnalka- TITKOSÍTÁSI KÉRELEM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (114kB) |
![]() |
PDF
Kovács Bianka Hajnalka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
![]() |
PDF
Kovács Bianka_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a GLAMOUR Gardróbfrissítés kampány marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, különös tekintettel az online és offline csatornák közötti szinergiákra és hatékonyságukra. A kutatás feltárja, hogyan járultak hozzá ezek az eszközök a márka fenntarthatósági céljainak közvetítéséhez, valamint a társadalmi elköteleződés fokozásához. Primer és szekunder adatgyűjtési módszerekkel – interjúkkal, statisztikai elemzésekkel és közösségi média teljesítmények vizsgálatával – meghatároztam a kampány erősségeit és fejlesztési lehetőségeit. A kutatás eredményei rávilágítanak arra, hogy az online és offline eszközök összehangolása kulcsfontosságú szereppel bír a sikeres márkaépítésben és kampánymegvalósításban. A dolgozat arra is rámutat, hogy a fenntarthatóság és a CSR üzenetei elengedhetetlenek a modern fogyasztói elvárások kielégítéséhez. Az elemzés tanulsága szerint a hiteles kommunikáció és az iparági trendekhez való igazodás egyaránt hozzájárulnak a márkahűség növeléséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eseménymarketing, marketing-kampány, marketingeszközök, marketingkommunikáció, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |