Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában

Tóth Dóra Marianna (2024) Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában - Tóth Dóra Marianna (ARA9L4).pdf] PDF
Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában - Tóth Dóra Marianna (ARA9L4).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth_Dóra_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Tóth_Dóra_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Tóth Dóra Marianna_ bírálati lap_VI.pdf] PDF
Tóth Dóra Marianna_ bírálati lap_VI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája „Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában”. Diplomamunkámban vizsgálom a márkaszemélyiséget és annak alkotó tényezőit, továbbá azt, hogy az archetípusok milyen formában vannak jelen s képesek befolyásolni a márkák személyiségét és kommunikációját a fogyasztók irányába. Későbbiekben pedig elemezni fogom, hogy ezen tényezők hogyan hatnak a fogyasztói magatartásra és a döntéshozatalra. Minden ember rendelkezik érzelmekkel és motivációkkal, melyek alapján úgynevezett archetípusokba tudjuk őket besorolni. Ezen archetípusok akár képesek lehetnek irányítani a fogyasztói magatartást, hiszen a tudatalattinkat befolyásolják ezen tulajdonságaink, így hatva döntéseinkre. De vajon ezekkel a márkák is tisztában vannak? Képesek ezt az előnyükre fordítani?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: archetípus, brand, marketing, márka, Márkaszemélyiség
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:26
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet