Tóth Dóra Marianna (2024) Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában - Tóth Dóra Marianna (ARA9L4).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Tóth_Dóra_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
![]() |
PDF
Tóth Dóra Marianna_ bírálati lap_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája „Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában”. Diplomamunkámban vizsgálom a márkaszemélyiséget és annak alkotó tényezőit, továbbá azt, hogy az archetípusok milyen formában vannak jelen s képesek befolyásolni a márkák személyiségét és kommunikációját a fogyasztók irányába. Későbbiekben pedig elemezni fogom, hogy ezen tényezők hogyan hatnak a fogyasztói magatartásra és a döntéshozatalra. Minden ember rendelkezik érzelmekkel és motivációkkal, melyek alapján úgynevezett archetípusokba tudjuk őket besorolni. Ezen archetípusok akár képesek lehetnek irányítani a fogyasztói magatartást, hiszen a tudatalattinkat befolyásolják ezen tulajdonságaink, így hatva döntéseinkre. De vajon ezekkel a márkák is tisztában vannak? Képesek ezt az előnyükre fordítani?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | archetípus, brand, marketing, márka, Márkaszemélyiség |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |