Joó Dorka Éva (2024) Business communication: aka how a customer gets engaged/committed to a product or service. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
dissertation_Joó_Dorka.pdf Download (2MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
declaration-of-open-access-publication.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (95kB) |
![]() |
PDF
Joó Dorka Éva szakdolgozat bírálat_KBSZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (484kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Joó_Dorka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
The main topic of my dissertation is how a customer gets engaged or committed to a product or service in terms of a challenging industry, the tobacco industry. I would like to guide my research through an alternative smoking device IQOS which is quite widespread nowadays.Some of my main questions will be whether their communication is effective and successful, what the consumers think about it, what kind of tools the brand can use to engage people, what are the differences in marketing communication compared to the original tobacco products, and how can a brand overcome the regulations facing this industry? All in all, my main goal is to investigate this special and important sector, how consumers behave, and how the company functions as it is an important field that cannot be missed due to its risks besides its high popularity.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Communicational tools, customer engagement, heat-not-burn technology, Iqos, marketing communication |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57627 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |