Stark Ádám (2024) Transforming Cinema Commerce: Navigating Digitalization and the emergence of Streaming Platforms with the disruptive effect of COVID-19. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
StarkÁdám-Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Stark Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
![]() |
PDF
Stark Ádám_assessment sheet_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis is going to explain and give an insight into the recent situation and the probable future in one of the most classic and still relevant forms of entertainment, movies. This research aims to understand the impact of digitalization and the emergence of streaming platforms on the traditional cinema shopping experience, considering the disruptive effect of the pandemic, and whether the cinemas can stay afloat in the future. In order to do so, I am having three research questions, for which I will try to answer as thoroughly as possible. These research questions will be repeated later in the introduction, and in the chapter in which I am going to briefly elaborate them.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21th century, commercial statistics, competition, measuring, quantitative research |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |