Tamás Ditta (2024) Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Tamas Ditta Thesis .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Tamás_Ditta_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
![]() |
PDF
Review Tamas Ditta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (178kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis is about how an aviation company can position itself unique and preferred brand, which has loyal customers. Aviation industry is a highly full and competitive market thus, airlines need a continuous innovation and differentiation for building a strong brand identity. During the research, the focus is on the importance of building a loyal relationship between the company and passengers. How loyalty influence the passenger perception and how do they play a crucial role in brand’s success. The study exploring Emirates (one of the most famous and successful airlines of the World) market performance and the collaboration of style and business. By examining the evolution of the brand, in the end of the thesis will provide the significance of loyalty in the aviation sector and its impact on consumer behaviourand the possible positive effect of pax number.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | aviation, branding, differentiation, loyalty, strategy |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |