Baranyi Dániel Sándor (2024) A reklámok és művészetek kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
A_reklamok_es_muveszetek_kapcsolata_szakdolgozat_Baranyi_Daniel_F3BX2T.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (901kB) |
![]() |
PDF
Baranyi Dániel Sándor_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
![]() |
PDF
Baranyai Dániel Sándor értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
Absztrakt (kivonat)
A reklámok és az alkalmazott művészetek közötti kapcsolat egy viszonylag keveset kutatott terület a marketingkommunikációban, amely komoly potenciállal bír. Míg sok tanulmány foglalkozik a reklámokkal vagy éppen a művészetekkel külön-külön, a két terület összefonódásáról már jelentősen kevesebb írás fedezhető fel. Ha kontextusba helyezzük a fogyasztói élményt és a márkahűséget is, a téma még inkább újnak hat. Ez a szakdolgozat akár jó alapot is képezhet jövőbeni, részletesebb kutatások számára. Továbbá, a digitális korszakban, ahol a vizuális elemek jelentősége folyamatosan növekszik, a kutatás relevanciája is fokozódik. Ezért a művészeti elemek reklámokban való alkalmazásának hatása a fogyasztói élményre és a márkahűségre egy új perspektívát nyújthat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció, márkahűség, művészet, reklám, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |