Tóth Anna Fruzsina (2024) The Evolution of Mass Personalization in Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
The_Evolution_of_Mass_Personalization (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16MB) |
![]() |
PDF
Toth Anna Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Tóth Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (293kB) |
Absztrakt (kivonat)
This research conducts secondary (literature review-based) research on the evolution of mass personalization. Starting from television marketing, this research presents how marketing looked like before the internet, how did technology and the internet change marketing, and how is marketing in the present day. The research also covers recommendation engines and marketing automation, and some ethical aspects of mass-personalization.Topics: market-segmentation, mass-personalization, recommendation engines, marketing automation, history of marketing
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | artificial intelligence, big data, History of Marketing, Marketing automation, Mass personalization, Recommendation engines |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |