E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre

Horváth Domonkos (2024) E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KFFGB8_Horváth_Domonkos_Szakdolgozat.pdf] PDF
KFFGB8_Horváth_Domonkos_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Horvath_Domonkos_BA KM magyar bírálati lap BELSO_Bekesi_Gabor.pdf] PDF
Horvath_Domonkos_BA KM magyar bírálati lap BELSO_Bekesi_Gabor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of Horváth_Domonkos_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf] PDF
Horváth_Domonkos_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az e-kereskedelem hazai és globális fejlődését, valamint a kínai webáruházak magyar online kereskedelemre gyakorolt hatását vizsgálja. Az e-kereskedelem történeti hátterének és típusainak bemutatása után a dolgozat részletesen elemzi az üzleti modelleket, előnyöket és hátrányokat. Különös figyelmet fordít a mesterséges intelligencia, a kiterjesztett valóság és a közösségi kereskedelem szerepére. Az e-kereskedelem dinamikusan változó terület, amely új technológiák és trendek által formálódik, jelentős kihívások elé állítva a hazai vállalkozásokat. A dolgozat célja, hogy bemutassa ezeket az e-kereskedelmi trendeket és az online vásárlási szokások változását, valamint a kínai piacterek versenyelőnyeit és hatását a magyar piacon. A kutatás szekunder és primer módszerekkel feltárja a fogyasztói attitűdöket, és javaslatokat fogalmaz meg a hazai vállalkozások számára a versenyképesség növelése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, internetes kereskedelem, mesterséges intelligencia, piacterek
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:26
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet