Gulyás Gábor (2024) Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (177kB) |
![]() |
PDF
GulyásGábor_konzulensi_Karakasné.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (305kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodaipar marketingje az évtizedek során folyamatosan fejlődött, a vendégélmények és a technológiai innovációk mentén alakult. Az online vendégértékelések az iparág egyre meghatározóbb tényezőivé váltak, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a szállodák hírnevére, piaci pozíciójára és belső folyamataira. Az MGallery Budapest szálloda példáján keresztül vizsgálom, hogy az online vendégértékelések hogyan befolyásolják a szálloda működését, stratégiáit és az Accor Hotels prémium színvonalának fenntartását.A kutatás három fő kérdés köré épül: (1) Milyen hatással vannak az online vendégértékelések az MGallery Budapest szálloda hírnevére és vendégkörének változására? (2) Hogyan kapcsolódnak ezek az értékelések az Accor Hotels minőségi követelményeihez, és hogyan érzékelik a vendégek a szálloda prémium színvonalát? (3) Miként befolyásolják az online értékelések a szálloda vendégkapcsolati stratégiáit és belső folyamatait?A kutatás során személyes munkatapasztalatokra és online visszajelzések elemzésére támaszkodom, hogy megérthessem a vendégértékelések által feltárt problémákat, valamint azok megoldásának lehetőségeit. Az eredmények rámutatnak arra, hogy a vendégértékelések hatékony kezelése és beépítése a működési folyamatokba nemcsak a vendégelégedettség növelésében, hanem a szálloda hosszú távú versenyképességének fenntartásában is kulcsszerepet játszik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, minőségfejlesztés, vendégelégedettség, vendégértékelés, visszajelzés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |