Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata

Gulyás Gábor (2024) Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata.pdf] PDF
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (177kB)
[thumbnail of GulyásGábor_konzulensi_Karakasné.pdf] PDF
GulyásGábor_konzulensi_Karakasné.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (305kB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodaipar marketingje az évtizedek során folyamatosan fejlődött, a vendégélmények és a technológiai innovációk mentén alakult. Az online vendégértékelések az iparág egyre meghatározóbb tényezőivé váltak, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a szállodák hírnevére, piaci pozíciójára és belső folyamataira. Az MGallery Budapest szálloda példáján keresztül vizsgálom, hogy az online vendégértékelések hogyan befolyásolják a szálloda működését, stratégiáit és az Accor Hotels prémium színvonalának fenntartását.A kutatás három fő kérdés köré épül: (1) Milyen hatással vannak az online vendégértékelések az MGallery Budapest szálloda hírnevére és vendégkörének változására? (2) Hogyan kapcsolódnak ezek az értékelések az Accor Hotels minőségi követelményeihez, és hogyan érzékelik a vendégek a szálloda prémium színvonalát? (3) Miként befolyásolják az online értékelések a szálloda vendégkapcsolati stratégiáit és belső folyamatait?A kutatás során személyes munkatapasztalatokra és online visszajelzések elemzésére támaszkodom, hogy megérthessem a vendégértékelések által feltárt problémákat, valamint azok megoldásának lehetőségeit. Az eredmények rámutatnak arra, hogy a vendégértékelések hatékony kezelése és beépítése a működési folyamatokba nemcsak a vendégelégedettség növelésében, hanem a szálloda hosszú távú versenyképességének fenntartásában is kulcsszerepet játszik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor Hotels, minőségfejlesztés, vendégelégedettség, vendégértékelés, visszajelzés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:26
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet