Pesti Sára (2024) A digitális marketing hatása a hagyományőrző rendezvények szervezésére a Művészetek Völgye Fesztivál példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
pesti_sara_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 27.. Download (5MB) |
![]() |
PDF
Beolvasott_20241127.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Pesti Sára_konzulens_Boros Kitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozat ertekelo_bsc_Pesti Sara_CsT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (352kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fő céljául azt tűztem ki, hogy szeretném minél átfogóbban elemezni ésértékelni a Művészetek Völgye fesztivál digitális marketing stratégiájának fejlődését és ennekeredményeit az elmúlt 5 évben.A szakdolgozatom témája több szempontból is közel áll hozzám, hiszen a fesztiválok észenei rendezvények iránti érdeklődésem már fiatal koromban kialakult. Személy szerint én 14éves korom óta rendszeresen látogatok különböző fesztiválokat és koncerteket, ebből kifolyólagpedig mindig is érdekelt az, hogy hogyan működnek ilyes fajta rendezvények. Ezen személyesélmények alapozták meg az érdeklődésemet a fesztiválok társadalmi és kulturális szerepe irántis, különösen vidéki környezetben.Véleményem szerint a Művészetek Völgye Fesztivál nem csupán egy rendezvény, hanemegy olyan közösségépítő erő is, amely évről évre összegyűjti a művészetek és kultúra irántérdeklődőket egy helyen. Ez a fesztivál úgy gondolom, hogy különleges helyet foglal el amagyar kulturális életben, hiszen a résztvevők nem csupán passzív megfigyelői, hanem aktívKutatásom fókusza a Z generáció elérése, mivel ez korosztály bír véleményem szerint alegnagyobb befolyással a digitális világban pillanatnyilag. Ahogy én is ebbe a generációbatartozom, úgy gondolom, hogy a Z generáció idősebbik része az egy olyan kivételes korosztály,akik együtt nőttek fel a közösségi médiával. Ezért úgy veszem észre, hogy ez a generáció onlinemédia fogyasztási szokásainak, preferenciáinak és elvárásainak feltérképezése fontos szerepetjátszhat egy sikeres digitális marketing stratégia tervezésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, fesztivál, marketing, rendezvények, rendezvényszervezés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |