Tóth Gréta Brigitta (2024) Szállodai rezerváció és sales tevékenységek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Tóth Gréta_Projektmunka_ZVHLK0_100%.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (575kB) |
![]() |
PDF
Projektmunka bírálati lap_Tóth Gréta Brigitta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban az Ibis Styles Center Budapest szállodában szerzett tapasztalataimat mutattam be, különös tekintettel a rezerváció és értékesítés területére, ahol tevékenykedtem. A szálloda működésének és környezetének ismertetése mellett SWOT-elemzést is készítettem, amely rávilágít a szálloda erősségeire és gyengeségeire. Kiemeltem a részlegek közötti kommunikáció fontosságát, különösen a rezerváció és az F&B kapcsolatában. A két részleg vezetőivel interjú is készült, hogy aktuálisabb képen kapjunk a szállodában működő kommunikációról. Az interjúkba a recepciót is belevontam, hiszen ők vannak 0-24 a házban és ők találkoznak személyesen a vendégekkel
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, értékesítés, kommunikáció, szállodaipar, szállodák |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |