Szállodai rezerváció és sales tevékenységek

Tóth Gréta Brigitta (2024) Szállodai rezerváció és sales tevékenységek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tóth Gréta_Projektmunka_ZVHLK0_100%.pdf] PDF
Tóth Gréta_Projektmunka_ZVHLK0_100%.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (575kB)
[thumbnail of Projektmunka bírálati lap_Tóth Gréta Brigitta.pdf] PDF
Projektmunka bírálati lap_Tóth Gréta Brigitta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az Ibis Styles Center Budapest szállodában szerzett tapasztalataimat mutattam be, különös tekintettel a rezerváció és értékesítés területére, ahol tevékenykedtem. A szálloda működésének és környezetének ismertetése mellett SWOT-elemzést is készítettem, amely rávilágít a szálloda erősségeire és gyengeségeire. Kiemeltem a részlegek közötti kommunikáció fontosságát, különösen a rezerváció és az F&B kapcsolatában. A két részleg vezetőivel interjú is készült, hogy aktuálisabb képen kapjunk a szállodában működő kommunikációról. Az interjúkba a recepciót is belevontam, hiszen ők vannak 0-24 a házban és ők találkoznak személyesen a vendégekkel

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, értékesítés, kommunikáció, szállodaipar, szállodák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:25
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet