Mikolás Anett (2024) Influenszerek a vendéglátás marketingjében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Influenszerek a vendéglátás marketingjében_Mikolás Anett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Mikolás Anett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (323kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_MikolásA_kervl_FFZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (174kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom megírásához mindenképpen marketinggel kapcsolatos kutatást szerettem volna választani, ugyanis ezen része a tanulmányaimnak mindig különös figyelmet kapott. Különös érdeklődést kelt fent bennem annak vizsgálata, hogy miként befolyásolják a tartalomgyártók posztjai a fogyasztói döntéseket, így esett a választásom az Influenszerek a vendéglátás marketingjében témára. A dolgozat célja, hogy feltárja miként használják a vendéglátóipari vállalkozások az influenszer marketinget, milyen hatékonysággal alkalmazzák ezt, valamint, hogy milyen trendek figyelhetők meg a közeljövőben. A szakirodalmi áttekintés, és a tartalomelemzés mellett kutatásom elvégzéséhez a fogyasztókhoz egy kérdőívet, míg szakemberi oldalról 2 interjút készítettem, az egyiket egy marketinges szakemberrel, míg a másikat egy influenszerrel. Ezeknek köszönhetően sikerült átfogó képet kapnom. Mindent egybevetve elmondható, hogy nem csak a közösségi média, de az influenszerek szerepe is egyre jelentősebbé válik. Ezt a fejlődést a vállalkozásoknak figyelemmel kell kísérniük, és proaktívan kell alkalmazkodniuk a változó trendekhez. Azok a cégek, melyek nyitottak az innovációra jelentős marketing előnyökre tehetnek szert, mivel a közösségi média folyamatosan fontosabb szereplővé válik a fogyasztók elérésében és megszólításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influenszer, marketing, online marketing, SWOT-elemzés, vendéglátás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |