Influenszerek a vendéglátás marketingjében

Mikolás Anett (2024) Influenszerek a vendéglátás marketingjében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Influenszerek a vendéglátás marketingjében_Mikolás Anett.pdf] PDF
Influenszerek a vendéglátás marketingjében_Mikolás Anett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Mikolás Anett.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Mikolás Anett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (323kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_MikolásA_kervl_FFZs.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_MikolásA_kervl_FFZs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom megírásához mindenképpen marketinggel kapcsolatos kutatást szerettem volna választani, ugyanis ezen része a tanulmányaimnak mindig különös figyelmet kapott. Különös érdeklődést kelt fent bennem annak vizsgálata, hogy miként befolyásolják a tartalomgyártók posztjai a fogyasztói döntéseket, így esett a választásom az Influenszerek a vendéglátás marketingjében témára. A dolgozat célja, hogy feltárja miként használják a vendéglátóipari vállalkozások az influenszer marketinget, milyen hatékonysággal alkalmazzák ezt, valamint, hogy milyen trendek figyelhetők meg a közeljövőben. A szakirodalmi áttekintés, és a tartalomelemzés mellett kutatásom elvégzéséhez a fogyasztókhoz egy kérdőívet, míg szakemberi oldalról 2 interjút készítettem, az egyiket egy marketinges szakemberrel, míg a másikat egy influenszerrel. Ezeknek köszönhetően sikerült átfogó képet kapnom. Mindent egybevetve elmondható, hogy nem csak a közösségi média, de az influenszerek szerepe is egyre jelentősebbé válik. Ezt a fejlődést a vállalkozásoknak figyelemmel kell kísérniük, és proaktívan kell alkalmazkodniuk a változó trendekhez. Azok a cégek, melyek nyitottak az innovációra jelentős marketing előnyökre tehetnek szert, mivel a közösségi média folyamatosan fontosabb szereplővé válik a fogyasztók elérésében és megszólításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influenszer, marketing, online marketing, SWOT-elemzés, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:25
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet