Markóczi Dóra (2024) Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 27.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (298kB) |
![]() |
PDF
Markóczi Dóra Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (155kB) |
![]() |
PDF
Markóczi Dóra_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia (AI) technológiák egyre nagyobb teret hódítanak a szállodaiparban, alapvetően átalakítva a vendégélményt és a működési folyamatokat. Ez a dolgozat azt vizsgálja, hogyan használhatók az AI-alapú rendszerek a szállodák hatékonyságának növelésére, a szolgáltatások személyre szabására és a vendégelégedettség javítására. A kutatás rámutat az AI alkalmazásának előnyeire, például az automatizált ügyfélkezelésre, az adat vezérelt döntéshozatalra, valamint az egyedi igények előrejelzésére. Emellett foglalkozik az AI használatával kapcsolatos kihívásokkal, mint az empátia hiánya, az etikai kérdések és az adatvédelem szigorú követelményei. Az eredmények alapján a dolgozat hibrid megközelítést javasol, amely ötvözi az AI rendszerek hatékonyságát az emberi tényező személyességével, hozzájárulva ezzel a versenyképesség növeléséhez és a vendégek hosszú távú bizalmának elnyeréséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, mesterséges intelligencia, panaszkezelés, szállodaipar, vendégelégedettség |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |