Kocsis Gerda (2024) Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_kocsisgerda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_kocsisgerda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Kocsis Gerda_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
![]() |
PDF
Kocsis Gerda_bírálati lap_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra törekedtem, hogy bemutassam az influenszer marketing szerepét és hatását a magyar divatiparban. Fontosnak tartottam megérteni, hogyan alakítják a véleményvezérek a fogyasztók vásárlási szokásait, és milyen mértékben támaszkodnak a követők az általuk ajánlott termékekre. Kutatásom során igyekeztem átfogó képet adni arról, mely közösségi média platformok voltak a legmeghatározóbbak, és hogyan befolyásolták a tartalomgyártók a követőik attitűdjét. Kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy feltérképezzem a magyar divatinfluenszerek hitelességét és megbízhatóságát. Fontosnak tartottam, hogy kiderüljön, a követők mennyire érzik úgy, hogy ezek az influenszerek valóban autentikus tartalmakat készítenek, vagy inkább üzleti szempontok vezérlik őket. Mivel személyesen is érdekelt a téma, izgalmas volt számomra megvizsgálni a divatipar és a digitális marketing kapcsolatát, amely napjaink fogyasztói viselkedésére is jelentős hatással van. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmaztam meg a divatmárkák számára arra vonatkozóan, hogyan tudják hatékonyabban kihasználni az influenszer marketingben rejlő lehetőségeket, miközben figyelnek a hitelesség és az átláthatóság megőrzésére. Úgy találtam, hogy a véleményvezérek szerepe az etikus divat és a fenntarthatóság népszerűsítésében is kulcsfontosságú lehet, ezért ennek a témának is kiemelt figyelmet szenteltem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, integrált marketing, marketing, marketingkutatás, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |