Oláh Sándor (2024) How the Artifical Intelligence changed the Marketing Research as an Institution. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Oláh Sándor 2024 Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (945kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Oláh Sándor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
![]() |
PDF
Sándor Oláh BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
Absztrakt (kivonat)
In this section, I will do my conclusions, and highlight in a shorter version what I learned, experienced and what I think of the beforementioned parts from my thesis. The evolution of artificial intelligence (AI) has significantly reshaped various sectors, with market research emerging as one of the most dynamic beneficiaries of this transformative technology. From its theoretical underpinnings to practical applications, AI's trajectory highlights a profound shift in how businesses approach data, insights, and decision-making. This conclusion consolidates the core ideas around the integration of AI in market research, while addressing its theoretical framework, economic implications, and ethical considerations.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21th century, analysis, quantitative research, research methodology, strategic planning, strategy |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |