Jónap Borbála (2024) Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Jonap_Borbala_Szakdolgozat_2024_1129.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Jónap Borbála.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (285kB) |
![]() |
PDF
Jónap Borbála KSZ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
Absztrakt (kivonat)
A huszonegyedik században az információtechnológia területén talán a legnagyobbkarriert a mobiltelefonok futották be. A személyi számítógépek beépültek a mobiltelefonokba,és ezzel egy egészen új digitális eszköz került használatba. A számítógépes hálózatok és amobilkommunikációs eszközök összekapcsolásával a személyek szinte bárhol elérik egymásta világon, és a különböző közösségi terekben képesek kommunikálni. Ez az új technológiafelkészületlenül érte különösen a fiatalokat, ezen belül is a Z generáció tagjait, akik szinte amobiltelefon rabjaivá váltak. A közösségi terekben megjelentek a véleményvezérek, akikre eza generáció ikonként tekint. A dolgozatban a városi Z generációs réteg mobiltelefonálásiszokásainak felmérése, elemzése és az influenszerek hatásának vizsgálata kerül bemutatásra,részletes adatokkal és az adatok összefüggéseinek értékelésével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influenszer, képernyő függőség, mobiltelefonok, problémás internethasználat, véleményvezérek, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |