Vadnai Jonatán (2024) The Hungarian Sailing Federation’s Social Media Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Vadnai Jonatán W3ZPDG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Vadnai_Jonatán_ bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
![]() |
PDF
Jonatan Vadnai angol bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A well-established communication for businesses is essential, if they want to keep or expand their position on the market. Communication is a very complex subject, so in this thesis it will be narrowed down to social media communication. Starting with communication methods, strategies and later discovering marketing communication areas, methods and goals with understanding the marketing mix. Digital communication will be analyzed and narrowed down to social media communication. Understanding the history of social media, the background and role of each well-known and important platforms. With this gathered general knowledge the study will examine the Hungarian Sailing Federation’s social media communication strategy and its differences between their main events (Blue Ribbon and Olympics) and the off season, while reviewing its content strategy.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | content analysis, facebook, Instagram, social media communication, social media marketing, sports marketing, youtube |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |