Krisztián Anita (2024) Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Krisztián_Anita_Az_online_marketingkomunikacio_HL930P.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
241219_KrisztiánAnita_Bírálat_DJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
![]() |
PDF
Krisztián Anita opponens Kóródi Márta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája az online marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Ezen belül részletezem az online marketing típusait, lehetőségeit amelyeken keresztül sikeresen hirdethetnek a vállalkozások. Megismertetem a nudge fogalmát és annak felhasználási formáit a vendéglátás területén és elemzem a kioszkok sikerességét és hatásait a gyorsétteremláncoknál. Végén javaslatokat teszek a kutatásom alapján a vendéglátás területére belépő új vállalatoknak, milyen marketing stratégiát érdemes kiépíteniük a sikeres fellendülés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21.század, kioszk, marketing, nudge, online, vendéglátás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |