Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata

Krisztián Anita (2024) Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Krisztián_Anita_Az_online_marketingkomunikacio_HL930P.pdf] PDF
Krisztián_Anita_Az_online_marketingkomunikacio_HL930P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 241219_KrisztiánAnita_Bírálat_DJ.pdf] PDF
241219_KrisztiánAnita_Bírálat_DJ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (202kB)
[thumbnail of Krisztián Anita opponens Kóródi Márta.pdf] PDF
Krisztián Anita opponens Kóródi Márta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája az online marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Ezen belül részletezem az online marketing típusait, lehetőségeit amelyeken keresztül sikeresen hirdethetnek a vállalkozások. Megismertetem a nudge fogalmát és annak felhasználási formáit a vendéglátás területén és elemzem a kioszkok sikerességét és hatásait a gyorsétteremláncoknál. Végén javaslatokat teszek a kutatásom alapján a vendéglátás területére belépő új vállalatoknak, milyen marketing stratégiát érdemes kiépíteniük a sikeres fellendülés érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21.század, kioszk, marketing, nudge, online, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet