Mecseki Flóra Csenge (2024) Az influencerek megítélése a vendéglátás-marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_MKGI6B.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
241219_MecsekiFlóraCsenge_Bírálat_DJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
![]() |
PDF
Mecseki Flóra opponens Kóródi Márta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom célja a gasztro-influencer tartalmak hatásainak elemzése volt. A vizsgált tartalmak alapján megállapítható, hogy a szabadidős programajánlók népszerűsége kiemelkedő, míg az étteremajánlók ezektől kissé elmaradva keltik fel a fogyasztók figyelmét. A fizetett tartalmak aránya nem befolyásolta negatívan a követői elköteleződést. Kérdőíves kutatásom során kiderült, hogy a generációk közösségimédia-használati szokásai eltérnek, de a Facebook és az Instagram dominanciája közös. Az influencerek iránti általános bizalom alacsony, de a reklámmentes tartalmak hitelesebbnek minősülnek a fogyasztók körében. A gasztronómiai témájú posztok közül a receptek és főzési tippek a legnépszerűbbek, a gasztro-influencerek befolyásoló ereje pedig generációnként változik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, közösségi média, online marketing, vendéglátás, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |