Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon

Korsós Csenge (2024) Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Vásárlási Szokások Vizsgálata_korsoscsenge_1.pdf] PDF
Vásárlási Szokások Vizsgálata_korsoscsenge_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Korsós_Csenge_Kovács_A.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Korsós_Csenge_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet terjedése és a fogyasztói igények változása hozzájárultak ahhoz, hogy a 21. században a vásárlási szokások hatalmas változásokon mentek keresztül Magyarországon. Ezért a projektmunkámban megvizsgálom a különböző vásárlási trendek alakulását, (offline-online) és ezek befolyásoló tényezőit. A vásárlási szokások alakulását befolyásolják a gazdasági, kulturális és technológiai tényezők. A fogyasztók döntéseket hoznak a termékek/szolgáltatások választásáról. A kereskedelemben is hamar felismerték, hogy az online térben is van lehetőségük terjeszkedni, emiatt sokan bevezettek házhozszállítást, rendelési lehetőséget.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói igények, offline vásárlás, vásárlás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet