Korsós Csenge (2024) Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Vásárlási Szokások Vizsgálata_korsoscsenge_1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Korsós_Csenge_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet terjedése és a fogyasztói igények változása hozzájárultak ahhoz, hogy a 21. században a vásárlási szokások hatalmas változásokon mentek keresztül Magyarországon. Ezért a projektmunkámban megvizsgálom a különböző vásárlási trendek alakulását, (offline-online) és ezek befolyásoló tényezőit. A vásárlási szokások alakulását befolyásolják a gazdasági, kulturális és technológiai tényezők. A fogyasztók döntéseket hoznak a termékek/szolgáltatások választásáról. A kereskedelemben is hamar felismerték, hogy az online térben is van lehetőségük terjeszkedni, emiatt sokan bevezettek házhozszállítást, rendelési lehetőséget.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói igények, offline vásárlás, vásárlás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |