Tarpataki Zita (2024) Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Tarpataki Zita_Szakdolgozat_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
241219_TarpatakiZita_Bírálat_DJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
![]() |
PDF
Tarpataki Zita opponens Kóródi Márta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (130kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a fiatal felnőttek kávé- és péksütemény fogyasztási szokásainak és az online marketingkommunikáció hatásainak összefüggéseit vizsgálja. A kutatás célja, hogy feltárja, milyen szerepet játszanak az online hirdetések, közösségi média kampányok és influencerek a fogyasztói döntések formálásában. Az Y és Z generáció digitális környezetben betöltött szerepére alapozva a dolgozat rámutat arra, hogyan befolyásolják az online értékelések és vélemények a kávézók és pékségek választását. Kvantitatív kérdőíves kutatás és netnográfiai elemzés segítségével a dolgozat új megvilágításba helyezi a vendéglátóhelyek marketingstratégiáinak hatékonyságát, miközben gyakorlati javaslatokat nyújt a piaci szereplők számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | generációk, kávéfogyasztási szokások, online marketing, péksütemény fogyasztási szokások, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |