Gulyás Panna Krisztina (2024) A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Projekt.G.Panna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Projektmunka_értékelő_GP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám lényegében a z-generáció vendéglátóhely választási szempontjairól szól, specializálódva az online térben megjelenő hirdetések hatásának felmérésére. Érdekelt, hogy a környezetemben élő kortársaim hogyan vélekednek az éttermekkel szemben, mekkora befolyása van egy-egy reklámnak és mennyire van egyetértés a megkérdezettek között. A kérdőívem nagyon jól bemutatja, hogy egy kisebb vizsgált csoportnál is mekkora eltérések lehetnek a válaszadások során és számomra bemutatta, hogy egy generációs besorolás nem azt jelenti, hogy egy bizonyos időintervallumban született emberek véleménye, ízlése és tapasztalása azonos lesz. Napjainkban az online világ térhódítása felborított mindent és szinte minden piacot átalakított, ami alól a vendéglátás sem kivétel. Az internet mára a mindennapjaink szerves része és ez különösen igaz a mi korosztályunkra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Hilton Budapest, trendek, változó igények, vendéglátóipar, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |