Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében

Biró Zsófia Emese (2024) Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében-BiróZsófiaEmese-CPVS59.pdf] PDF
Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében-BiróZsófiaEmese-CPVS59.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biró Zsófia Emese_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Biró Zsófia Emese_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of Bíró Zsófia Emese értékelés.pdf] PDF
Bíró Zsófia Emese értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a ” Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében”. Fontosnak tartom a téma vizsgálatát, mivel a 21. században az információ terjedésének sebessége gyorsabb, mint valaha, ám ezzel együtt sajnos a hamis információk is sokkal nagyobb volumennel és sokkal több emberhez jutnak el. A különböző közösségi oldalakon a felhasználók száma egyre csak növekszik, velük együtt a hamis információk és átverések terjesztőinek száma is. Ez a jelenség kedvez a megbízhatatlan információk terjedésének, míg a hiteles tartalmak felismerése és kiszűrése egyre bonyolultabbá válik a felhasználók számára. Az is nehezíti a felhasználók számára a valós információk kiszűrését, hogy sokszor olyan bizalmat előlegeznek meg ismeretleneknek, amelyet igazolt szakmabelieknek kellene.A témakört szeretném leszűkíteni a bőrápolással foglalkozó tartalomgyártók vizsgálatára. Fontosnak tartom vizsgálni azokat a témákat, melyeket az elmúlt években a közösségi média számos platformja közkedveltté tett. Bőrünk egészségének védelme érdekében fontosnak tartom, hogy a fogyasztók megítélését felmérjük azokkal a személyekkel szemben, akiktől a legtöbb bőrápolási tanácsot, termékajánlót és más egyéb információt kaphatnak, vagyis a tartalomgyártókkal szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, bőrápolás, manipuláció, meggyőzés, tartalomgyártók
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet