Veress Luca Júlia (2024) A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
CRY8IT_Veress_Luca_Júlia_A_chatbotok_és_mesterséges_intelligencia_használata_az_ügyfélszolgálatban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
![]() |
PDF
Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban. Napjainkban egyre több vállalatnál terjedt el az MI (mesterséges intelligencia) használata, különböző területeken, mint például az ügyfélszolgálatban is. Az ügyfélszolgálat egy kritikus terület a vállalatoknál, ugyanis közvetlen kapcsolat alakul ki a vásárlókkal, ezért kulcsfontosságú a megfelelő működésük, az elégedettség és a lojalitás szempontjából. A technológiai fejlődés eredményeként az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekszenek, problémáikra gyors és hatékony megoldást keresnek. Ebben segíthet a chatbotok bevezetése a vállalatoknál. A chatbotok olyan szoftverek, amelyek szimulálni tudják az emberi beszélgetéseket. Algoritmusok és tanulási technikák segítségével válaszolják meg a felhasználók által feltett kérdéseket. A vállalatok ennek az eszköznek használatával növelni tudják az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Ráadásul költséghatékony megoldás és a felhasználói élmény javítását is lehetővé teszi.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettség, mesterséges intelligencia, technológia, ügyfél, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |