A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban

Veress Luca Júlia (2024) A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of CRY8IT_Veress_Luca_Júlia_A_chatbotok_és_mesterséges_intelligencia_használata_az_ügyfélszolgálatban.pdf] PDF
CRY8IT_Veress_Luca_Júlia_A_chatbotok_és_mesterséges_intelligencia_használata_az_ügyfélszolgálatban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf] PDF
Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)
[thumbnail of Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf] PDF
Veress_Luca_Julia_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban. Napjainkban egyre több vállalatnál terjedt el az MI (mesterséges intelligencia) használata, különböző területeken, mint például az ügyfélszolgálatban is. Az ügyfélszolgálat egy kritikus terület a vállalatoknál, ugyanis közvetlen kapcsolat alakul ki a vásárlókkal, ezért kulcsfontosságú a megfelelő működésük, az elégedettség és a lojalitás szempontjából. A technológiai fejlődés eredményeként az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekszenek, problémáikra gyors és hatékony megoldást keresnek. Ebben segíthet a chatbotok bevezetése a vállalatoknál. A chatbotok olyan szoftverek, amelyek szimulálni tudják az emberi beszélgetéseket. Algoritmusok és tanulási technikák segítségével válaszolják meg a felhasználók által feltett kérdéseket. A vállalatok ennek az eszköznek használatával növelni tudják az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Ráadásul költséghatékony megoldás és a felhasználói élmény javítását is lehetővé teszi.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, mesterséges intelligencia, technológia, ügyfél, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet