A digitalizáció és a robotika megjelenése a szállodai Front Office-ban és az abban rejlő lehetőségek

Halmi Szabolcs (2024) A digitalizáció és a robotika megjelenése a szállodai Front Office-ban és az abban rejlő lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A digitalizáció és a robotika megjelenése a szállodai Front Office-ban és az abban rejlő lehetőségek.pdf] PDF
A digitalizáció és a robotika megjelenése a szállodai Front Office-ban és az abban rejlő lehetőségek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Halmi Szabolcs_FOSZK_Fábián Tamás_konzulensi.pdf] PDF
Halmi Szabolcs_FOSZK_Fábián Tamás_konzulensi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodaipar napjainkban a digitalizáció és a robotika rohamos fejlődése hatására jelentős átalakulásokon megy keresztül. A dolgozat célja, hogy bemutassa a modern technológiák különösen az okoshotelek koncepciójának a Front Office területre gyakorolt hatását, valamint megvizsgálja a vendégek technológiai újításokkal szembeni hozzáállását.A kutatás során primer és szekunder módszerek alkalmazásával kerültek feldolgozásra gyakorlati példák, mint a Henn na Hotel vagy a KVi Hotel, illetve a Budapesti Hard Rock Hotelben szerzett személyes tapasztalataim. Ezen túlmenően egy kvantitatív kérdőíves felmérés eredményei tárják fel a vendégek véleményét a hagyományos szállodai szolgáltatásokról és a digitalizációs megoldásokról.Az elemzés rávilágít arra, hogy amíg bizonyos technológiai fejlesztések képesek növelni az üzemeltetés hatékonyságát és a vendégélményt, egyes újítások elidegeníthetik a vendégeket a személyes kapcsolatok hiánya miatt. A dolgozat megállapításai hozzájárulnak a szállodaipar jövőbeli irányainak és a technológiai fejlesztések optimális alkalmazásának megértéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitalizáció, Front Office, mesterséges intelligencia, okoshotel, robotika
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet