A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján

Hovanecz Kitti (2024) A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_HovaneczKitti1.pdf] PDF
Projektmunka_HovaneczKitti1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (621kB)
[thumbnail of Hovanecz Kitti_FOSZK_bírálat_Schultz Éva.pdf] PDF
Hovanecz Kitti_FOSZK_bírálat_Schultz Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (469kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás nemcsak a szálloda működésének javításához nyújt hasznos információkat, hanem hozzájárul a budapesti turizmus fejlődéséhez is. A vendégek elégedettsége kulcsfontosságú tényező a szálloda sikerességében, és a visszajelzések figyelembevételével a Hotel City Inn képes lesz reagálni a változó igényekre és elvárásokra.A szállodaipar folyamatosan fejlődik, és a vendégek igényei is egyre változatosabbá válnak. A budapesti turizmus dinamikus növekedése révén a főváros számos szálláslehetőséget kínál, amelyek közül a Hotel City Inn Budapest egy figyelemre méltó opció a látogatók számára.A Hotel City Inn Budapest egy vonzó szálláslehetőség a fővárosban, amelynek véleményei és tapasztalatai alapján fontos következtetések vonhatók le a szálloda működéséről. A kutatás célja, hogy átfogóan értékelje a vendégek visszajelzéseit, és javaslatokat tegyen a szolgáltatások javítására, ezáltal növelve a vendégelégedettséget és a hotel versenyképességét, illetve az ott dolgozók számára is jobb legyen a környezet.A projektmunka célja, hogy átfogó képet nyújtson a Hotel City Inn Budapest véleményeiről a vendégek tapasztalatai alapján. A kutatást a netnográfia segítségével elemezzük. A vélemények elemzése a Booking.com platformon történt, ahol a vendégek értékelhetik a tartózkodásukat.A kutatás során összesen 150 véleményt elemeztünk. Azokat a véleményeket választottam ki, amelyek, minimum 3-4 sorosak voltak. Szerettem volna egy reális képet kapni a pozitív és a negatív dolgokról. Az értékelések 54%-a 4 vagy 5 csillagot kapott, míg a 1-3 csillagos vélemények aránya 46% körül mozgott. A Hotel City Inn**** Budapest belvárosában található, kávézók, éttermek és a Corvin Plaza bevásárlóközpont közvetlen szomszédságában. A szálloda pár percre van a Corvin-negyed metróállomástól, de számos látványosság – például a Holokauszt Emlékközpont, az Iparművészeti Múzeum, a Nemzeti Múzeum, a Vásárcsarnok és a főváros legfőbb bevásárlóutcája – is csupán sétatávolságra van. A szálloda modern berendezésű, kényelmes szobákkal rendelkezik, és számos szolgáltatást kínál, amelyek a vendégek kényelmét szolgálják.A Hotel City Inn Budapest különféle szolgáltatásokat kínál, amelyek célja, hogy a vendégek kényelmét és elégedettségét maximalizálják. Az alábbiakban részletezzük a szálloda legfontosabb szolgáltatásait, kiemelve azok előnyeit és a vendégek által megfogalmazott tapasztalatokat.A Hotel City Inn Budapest véleményeinek részletes elemzése alapján világosan kirajzolódik a szálloda erősségei és gyengeségei.A Hotel City Inn Budapest előtt számos lehetőség áll a jövőben, hogy fenntartja és növelje piaci pozícióját. A fenntarthatóságra, digitális innovációra és a vendégkör bővítésére irányuló törekvések jelentős hatással lehetnek a hotel fejlődésére. A folyamatos fejlesztés és a vendégek igényeinek figyelembevételével a hotel sikeresen alkalmazkodhat a változó piaci környezethez. Úgy néz ki, hogy a szálloda lassan, de biztosan modernizálva lesz. A gyakorlatom utolsó napjaiban elkezdődött a folyosó szőnyegek cseréje, a televíziók és a fürdőszobai tükrök cseréje is. Nyilván a modernizálás egy lassabb és költségesebb folyamat viszont hosszútávon mindenféleképpen szüksége van a hotelnek erre. Emellett nem csak a modernizálásra, de saját véleményem szerint a hotel dolgozóijára is ráférne egy „frissítés”. Egyrészt újra át kéne beszéni a „szerepeket”, hiszen mivel kevesen vannak ezért jelenleg mindenki minden más pályát is végez a saját munkakörén kívül, ezért szerintem sokkal több a hibázási lehetőség is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatfeldolgozás, adatgyűjtés, elégedettségvizsgálat, információfeldolgozás, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet