A Z generáció tanulási stílusainak vizsgálata a Felder-Soloman teszt tükrében

Fekete Laura (2024) A Z generáció tanulási stílusainak vizsgálata a Felder-Soloman teszt tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.Fekete.Laura.VTGVBA.pdf] PDF
Szakdolgozat.Fekete.Laura.VTGVBA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BKB_FEKET_LAURA_BIRALAT_2025_Januar.pdf] PDF
BKB_FEKET_LAURA_BIRALAT_2025_Januar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (288kB)
[thumbnail of Fekete Laura_Takács_Edit .pdf] PDF
Fekete Laura_Takács_Edit .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (283kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a Z generáció tanulási stílusainak vizsgálatát célozza a Felder-Soloman teszt alkalmazásával. A primer kutatás kérdőíve során a generáció domináns tanulási preferenciáit vizsgáltam.Az elemzés bemutatja a vizuális tanulási stílus dominanciáját, az aktív feldolgozási preferenciát, valamint az induktív következtetés előtérbe helyezését. Az eredmények statisztikai és grafikus ábrázolásokkal támogatják a tanulási stílusok bemutatását. A kutatás során részletesen tárgyalom a Felder-Soloman modell alkalmazását és az adatgyűjtés módszertanát. A dolgozat a Z generáció sajátosságaira fókuszál, különös tekintettel azokra az oktatási környezetekre és módszerekre, amelyek a tanulók tanulási stílusainak megfelelnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Felder-Soloman teszt, pedagógia, tanulási stílusok, tanulási technikák, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet