Fekete Laura (2024) A Z generáció tanulási stílusainak vizsgálata a Felder-Soloman teszt tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat.Fekete.Laura.VTGVBA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BKB_FEKET_LAURA_BIRALAT_2025_Januar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
![]() |
PDF
Fekete Laura_Takács_Edit .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (283kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a Z generáció tanulási stílusainak vizsgálatát célozza a Felder-Soloman teszt alkalmazásával. A primer kutatás kérdőíve során a generáció domináns tanulási preferenciáit vizsgáltam.Az elemzés bemutatja a vizuális tanulási stílus dominanciáját, az aktív feldolgozási preferenciát, valamint az induktív következtetés előtérbe helyezését. Az eredmények statisztikai és grafikus ábrázolásokkal támogatják a tanulási stílusok bemutatását. A kutatás során részletesen tárgyalom a Felder-Soloman modell alkalmazását és az adatgyűjtés módszertanát. A dolgozat a Z generáció sajátosságaira fókuszál, különös tekintettel azokra az oktatási környezetekre és módszerekre, amelyek a tanulók tanulási stílusainak megfelelnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Felder-Soloman teszt, pedagógia, tanulási stílusok, tanulási technikák, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |