Kovács Krisztina (2024) A Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiája és értékesítési tevékenysége, kiemelve a B2B szektort. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
PROJEKTMUNKA_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (687kB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Kovács_Krisztina_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja a Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiájának és értékesítési tevékenységének elemzése, különös tekintettel a B2B piacon betöltött szerepére.A kutatásom során primer és szekunder kutatási módszereket alkalmaztam. Szekunder kutatás során szakirodalmakból gyűjtöttem a marketingstratégiáról, értékesítési tevékenységről és a B2B marketingről. Primer kutatás részeként pedig interjúkat készítettem a Stiefel egy-egy munkatársával.Projektmunkámban kitérek arra, hogy a cég milyen módszerekkel próbálja növelni a márkaismertséget, valamint arra, hogy hogyan szerzi és tartja meg B2B ügyfeleit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | business to business, értékesítés, marketing, marketingstratégiák, vállalat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |