A Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiája és értékesítési tevékenysége, kiemelve a B2B szektort

Kovács Krisztina (2024) A Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiája és értékesítési tevékenysége, kiemelve a B2B szektort. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA_.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (687kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Kovács_Krisztina_Kovács_A.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Kovács_Krisztina_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám célja a Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiájának és értékesítési tevékenységének elemzése, különös tekintettel a B2B piacon betöltött szerepére.A kutatásom során primer és szekunder kutatási módszereket alkalmaztam. Szekunder kutatás során szakirodalmakból gyűjtöttem a marketingstratégiáról, értékesítési tevékenységről és a B2B marketingről. Primer kutatás részeként pedig interjúkat készítettem a Stiefel egy-egy munkatársával.Projektmunkámban kitérek arra, hogy a cég milyen módszerekkel próbálja növelni a márkaismertséget, valamint arra, hogy hogyan szerzi és tartja meg B2B ügyfeleit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: business to business, értékesítés, marketing, marketingstratégiák, vállalat
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet