Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei

Kopjári Gergő (2024) Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of D2ISX4 Kopjári Gergő szakdolgozat.pdf] PDF
D2ISX4 Kopjári Gergő szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kopjári_Gergő_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Kopjári_Gergő_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of Kopjári Gergő értékelés.pdf] PDF
Kopjári Gergő értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)

Absztrakt (kivonat)

A modern sportvilágban a labdarúgás nem csupán egy játék, hanem egy komplex iparág, amely számtalan gazdasági, társadalmi és kulturális tényezőt egyesít. A labdarúgás Magyarországon is kiemelkedő szerepet játszik, különösen az első osztályú labdarúgó klubok, amelyek nem csak a sportteljesítmény, hanem a márkaépítés, marketingkommunikáció és kereskedelmi lehetőségek terén is jelentős befolyással bírnak.Az első osztályú labdarúgó klubok márkaépítése az elmúlt évtizedekben jelentős változásokon ment keresztül. A hagyományos marketingeszközök mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az új médiaplatformok, a közösségi média jelenlét, valamint a digitális marketing stratégiák.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eseménymarketing, közösségi média, labdarúgás, marketing, sportegyesület, üzletszerű sport
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet