Kopjári Gergő (2024) Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
D2ISX4 Kopjári Gergő szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Kopjári_Gergő_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
![]() |
PDF
Kopjári Gergő értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern sportvilágban a labdarúgás nem csupán egy játék, hanem egy komplex iparág, amely számtalan gazdasági, társadalmi és kulturális tényezőt egyesít. A labdarúgás Magyarországon is kiemelkedő szerepet játszik, különösen az első osztályú labdarúgó klubok, amelyek nem csak a sportteljesítmény, hanem a márkaépítés, marketingkommunikáció és kereskedelmi lehetőségek terén is jelentős befolyással bírnak.Az első osztályú labdarúgó klubok márkaépítése az elmúlt évtizedekben jelentős változásokon ment keresztül. A hagyományos marketingeszközök mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az új médiaplatformok, a közösségi média jelenlét, valamint a digitális marketing stratégiák.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eseménymarketing, közösségi média, labdarúgás, marketing, sportegyesület, üzletszerű sport |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |