Sukola Patrik (2024) Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
SukolaPatrik_BGE_kulsőbíralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
![]() |
PDF
Sukola Patrik _belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (313kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az influencer marketing, azon belül is a sportoló influencerek és az ő hatásuk a fogyasztók vásárlási szokásaikra. Azért választottam ezt a témát, mivel mindig is része volt az életemnek a sport és mára már az influencer marketing is elengedhetetlen része a világunknak. Szerettem volna betekintést nyerni a sportoló influencerek, ezen belül is Nagy Dániel világába. Szakdolgozatomat bevezetéssel és rövid témaismertetéssel kezdtem, majd ezt követte a szakirodalmi áttekintés, melyeket szakmai könyvekből, folyóiratokból és online cikkekből állítottam össze. Kutatásom során interjús és kérdőíves kutatást is végeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, influencer, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |