A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése

Oláh Dorina Rita (2024) A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Müller Drogéria Projektmunka.pdf] PDF
Müller Drogéria Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Oláh Dorina_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Oláh Dorina_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutató munkám a Müller Drogéria social media marketing tevékenységének elemzéséről szól. Hozzákapcsolódóan kerül átbeszélésre olyan altémák mint a marketingkommunikáció, tartalommarketing, maga a közösségi média olyan fő felületei mint a Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok és a Youtube. Maga a szervezet keletkezési története és termék kínálata kerül az elején bemutatásra. Gyakorlati vizsgálatomban a magyarországi Müller Drogéria Facebook oldalán megjelent posztok 1 teljes hónapon keresztül tartott vizsgálatát mutatom be, hogy melyek a leggyakoribb posztok, mennyi posztot osztott meg és melyek voltak népszerűek illetve kevésbé kedveltek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: influencer, közösségi média, marketingkommunikáció, poszt, tartalommarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet