Oláh Dorina Rita (2024) A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Müller Drogéria Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Oláh Dorina_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutató munkám a Müller Drogéria social media marketing tevékenységének elemzéséről szól. Hozzákapcsolódóan kerül átbeszélésre olyan altémák mint a marketingkommunikáció, tartalommarketing, maga a közösségi média olyan fő felületei mint a Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok és a Youtube. Maga a szervezet keletkezési története és termék kínálata kerül az elején bemutatásra. Gyakorlati vizsgálatomban a magyarországi Müller Drogéria Facebook oldalán megjelent posztok 1 teljes hónapon keresztül tartott vizsgálatát mutatom be, hogy melyek a leggyakoribb posztok, mennyi posztot osztott meg és melyek voltak népszerűek illetve kevésbé kedveltek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, közösségi média, marketingkommunikáció, poszt, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |