Hamikus Renáta (2024) Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Renata Hamikus Influencer marketing edited.docx (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (962kB) |
![]() |
PDF
Renata Hamikus.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Hamikus_Renáta_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (183kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis explores the role of influencer marketing within the beauty and lifestyle industries, focusing on two of the most relevant platforms today: TikTok and Instagram. It examines how these platforms enable brands to connect with consumers through authentic and engaging content, shaping consumer behavior and driving purchasing decisions. The study highlights the evolution of marketing strategies from traditional approaches to digital methods, underscoring the power of social media in fostering real-time interactions, building brand trust, and creating meaningful connections between influencers and audiences.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | beauty industry, influencer marketing, Instagram, online marketing, Social media, social media trends |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |