Nagy Krisztina (2024) A Front Office munkakörök változásának a folyamata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Projektmunka_NagyKrisztina_QRTM4L.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Nagy Krisztina_FOSZK_Fábián Tamás_konzulensi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodák Front Office részlegének a munkakörei több területre kiterjednek, igen változatosak, széles körű ismereteket igényelnek az ott dolgozóktól. A feladatok megosztása nagy változásokon ment át az elmúlt évtizedekben. Feladatkörök szűntek meg, illetve lettek összevonva. Dolgozatomban célom bemutatni a gyakorlati helyszínem, a Grand Margaret Island Ensana Health Spa Hotel és a Thermal Margaret Island Ensana Health Spa Hotel Front Office részlegének működését. Kutatási módszereim egyike az interjú készítése volt. Két tapasztalt, a recepción hosszú évtizedeket eltöltött munkatárs gondolatai, véleménye jelenik itt meg a munkakörüket ért változásokról. A másik, a kérdőíves megkérdezés volt. Ebben a recepció működésére, annak jelentőségére és a jövőre vonatkozó kilátásaira kaptam válaszokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, interjúk, kereskedelmi szálláshelyek, kérdőív, Margitsziget, recepció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |