A Front Office munkakörök változásának a folyamata

Nagy Krisztina (2024) A Front Office munkakörök változásának a folyamata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_NagyKrisztina_QRTM4L.pdf] PDF
Projektmunka_NagyKrisztina_QRTM4L.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy Krisztina_FOSZK_Fábián Tamás_konzulensi.pdf] PDF
Nagy Krisztina_FOSZK_Fábián Tamás_konzulensi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodák Front Office részlegének a munkakörei több területre kiterjednek, igen változatosak, széles körű ismereteket igényelnek az ott dolgozóktól. A feladatok megosztása nagy változásokon ment át az elmúlt évtizedekben. Feladatkörök szűntek meg, illetve lettek összevonva. Dolgozatomban célom bemutatni a gyakorlati helyszínem, a Grand Margaret Island Ensana Health Spa Hotel és a Thermal Margaret Island Ensana Health Spa Hotel Front Office részlegének működését. Kutatási módszereim egyike az interjú készítése volt. Két tapasztalt, a recepción hosszú évtizedeket eltöltött munkatárs gondolatai, véleménye jelenik itt meg a munkakörüket ért változásokról. A másik, a kérdőíves megkérdezés volt. Ebben a recepció működésére, annak jelentőségére és a jövőre vonatkozó kilátásaira kaptam válaszokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, interjúk, kereskedelmi szálláshelyek, kérdőív, Margitsziget, recepció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet