Urbán Boglárka (2024) A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Projektmunka - Urbán Boglárka - FT36UD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Urbán Boglárka KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (257kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom témája a Training Hungary Kft. szolgáltatásainak értékesítési stratégiája, ezen belül főképp a call center kampány, ami számomra érdekes. Ennek oka, hogy három éve dolgozom ennél a cégnél, és ez idő alatt különböző területeken szereztem tapasztalatokat. Pályafutásomat a cég call center részlegén kezdtem diákként, ahol operátorként dolgoztam és megtanultam az ügyfélszerzés, értékesítés és üzleti kommunikáció gyakorlati alapjait. Teljesítményem és fejlődésem eredményeként előléptettek és most már két éve értékesítőként dolgozom a cégnél főállásban. A dolgozatomban a fő fókusz a call center kampány részletes bemutatásán van. Ennek oka, hogy ez a terület áll a legközelebb szakmai érdeklődésemhez, és ez az a terület, amelyen a legtöbb tapasztalattal rendelkezem. Célom, hogy ismertessem a cégünk call center értékesítési tevékenységét és stratégiáját, hogy házon belül akár a saját magunknak hogyan generálunk érdeklődőket. Milyen elemekből áll össze egy stratégia, hogyan épülnek fel a sikeres kampányok, és milyen kommunikációs folyamatok vezetnek a hatékony ügyfélszerzéshez. A jelenlegi értékesítési folyamatokra való összpontosítás mellett a dolgozatom célja, hogy átfogóbb képet nyújtson arról, hogyan változhat a call centerrel való ügyfélszerzés szerepe a jövőben és hogyan változott eddig. A gyorsan változó digitális világban egyre inkább előtérbe kerülnek az automatizált rendszerek, a chatbotok és a mesterséges intelligencián alapuló megoldások, amelyek képesek kiváltani az operátorok munkájának egy részét. Lehetséges, hogy a call centerek, mint értékesítési csatorna elveszítik jelentőségüket a modern társadalomban? Avagy vannak még olyan helyzetek és ügyfélcsoportok, ahol a személyes kapcsolat értéke vagy a célcsoport megszűrése miatt a call centereket sikeresen lehet alkalmazni?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Call Center, CRM, hideghívás, mesterséges intelligencia, Training Hungary Kft. |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |