Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s

Dávid Kitti (2024) Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of -B6ZJLT Dávid Kitti-Marketingstratégiák a magyar divatiparban-Aims.pdf] PDF
-B6ZJLT Dávid Kitti-Marketingstratégiák a magyar divatiparban-Aims.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (698kB)
[thumbnail of Dávid Kitti magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Dávid Kitti magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (313kB)
[thumbnail of Dávid_Kitti_szakdolgozat_értékelő_lap-SzZ_2025 01 04.pdf] PDF
Dávid_Kitti_szakdolgozat_értékelő_lap-SzZ_2025 01 04.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom szakirodalmi része a marketingről, marketingstratégiákról, különböző elemzésekről, illetve a divatiparról szól. A szakdolgozatomnak a célja az, hogy megvizsgáljam milyen marketingstratégiákat érdemes használni a divatiparban, illetve milyen marketing eszközök kerültek előtérbe az utóbbi 10 évben. A social média marketing rohamosan fejlődik, megújul, emellett a felhasználók száma folyamatosan növekedik. Szeretném az online marketinget és a social média marketinget is előtérbe helyezni. A marketinget és a divatipar közötti összefüggéseket megtalálom, mivel érdekel az ok-okozati kapcsolat ezek között. A szakdolgozatomban az Aim’s nevű magyar márkáról is írok. A prímer kutatásom egy mélyinterjú lesz Dávidné Sebestyén Erikával, az Aim’s collection megalkotójával. Célom az, hogy megtudjam milyen marketingstratégia van a márka mögött. Így tudok arra következtetni, hogy mit kellene fejleszteni, min kellene változtatni. Végcélom az Aim’s márkának egy marketingstratégiát kialakítani, amely naprakész.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, divat, marketing, marketingstratégiák, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet