A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével

Dróth Zoé (2024) A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Dróth Zoé - Szakdolgozat.pdf] PDF
Dróth Zoé - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (819kB)
[thumbnail of Droth_Zoe_KM FOSZK.pdf] PDF
Droth_Zoe_KM FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (282kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a CRM rendszerének bemutatására egy lakossághoz tartozó ügyfélkapcsolat segítségével. A dolgozatommal a célom annak megértése, hogy az ügyfeleknek mi a véleményük a vállalatok és az ügyfelek közötti kapcsolatról napjainkban. Ennek érdekében egy kvantitatív kutatást végeztem egy kérdőíven keresztül. A kérdőív során kikértem az ügyfelek véleményét és megkérdeztem tapasztalataikat a cégek kapcsolattartásával kapcsolatban. A kérdőívemet leginkább a korosztályom töltötte ki, így az ő segítségükkel tudtam elvégezni a kutatásom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:24
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet