Dróth Zoé (2024) A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Dróth Zoé - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (819kB) |
![]() |
PDF
Droth_Zoe_KM FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (282kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a CRM rendszerének bemutatására egy lakossághoz tartozó ügyfélkapcsolat segítségével. A dolgozatommal a célom annak megértése, hogy az ügyfeleknek mi a véleményük a vállalatok és az ügyfelek közötti kapcsolatról napjainkban. Ennek érdekében egy kvantitatív kutatást végeztem egy kérdőíven keresztül. A kérdőív során kikértem az ügyfelek véleményét és megkérdeztem tapasztalataikat a cégek kapcsolattartásával kapcsolatban. A kérdőívemet leginkább a korosztályom töltötte ki, így az ő segítségükkel tudtam elvégezni a kutatásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:24 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |