Keresztesi Fanni Gabriella (2024) Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (965kB) |
![]() |
PDF
Keresztesi Fanni Gabriella_Foszk_Projektmunka bírálati lap_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka rövid tartalmi áttekintésén a bevezetést követően a szakirodalmi háttérre kerül sor, amelyben a szálloda fogalmát és típusait ismertetem többek között kategória és elhelyezkedés szerint. Ezt követően, a szegmentáció fogalmát és szerepét mutatom be, különböző definíciók felhasználásával majd a szegmensek csoportosítását vezetem fel számos szempont alapján, például demográfiai, magatartás szerint, illetve a vendégek létszámának megfelelően megkülönböztethetünk egyéni és csoportos szegmensek több fajtáját. Továbbá, a fővárosi szálloda piac aktuális helyzetének megtekintésére kerül sor, ezáltal a kereslet, kínálat, profit, foglaltság adatait ismertetem és küldő országok szállodai vendégéjszakák számának alakulása, illetve változásaik a tavalyi évhez képest. Majd, a szállodai értékesítési politikájáról, illetve közvetlen, közvetett módszereit és a szervezeti felépítést mutatom be. A következő fejezetben az Accor Group történetét mutatom be, illetve a hozzá tartozó márkákat kategóriák szerinti felosztásban majd a cég jelenlegi Magyarországi jelenlétét térkép segítségével szemléltetem. Ezt követően, a szakmai gyakorlati helyem az ibis Budapest Heroes Square szálloda bemutatására kerül sor elhelyezkedés, szolgáltatások és egyéb szempontok szerint. Majd, a mélyinterjú elemzéséből készített kutatásom találtható, amelyben a hipotéziseimre kerestem a választ. Végül a projektmunka összegzése és összefoglalása melyben a javaslatok és a lezárás kapott helyet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árképzés, piaci szegmentáció, szállodaipar, szezonalitás, turizmus |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |