Veszner Dávid (2024) A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
VesznerDavid_GZ4EN5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (9MB) |
![]() |
PDF
BA KM Veszner.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
![]() |
PDF
Veszner Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom a SB Dynamic Kft. cégénél vagyis cégcsoportnál végzem. Az, hogy miért nem cégként, hanem cégcsoportként tekintek rá, az a kutatásomból kiderül. A cégcsoport online marketingjét vizsgálom, vagyis ez milyen hatással van a cég logisztikájára, illetve milyen mértékben befolyásolj azt. A kutatásomban bemutatom a cég bányáit, illetve azok jelentőségét. A logisztikai tevékenység vizsgálata is megjelenik. A dolgozatomban ezek mellet vizsgálom az ügyfelek és partnerek elégedettségét is egyben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, bánya, kapcsolat, logisztika, online marketing, Social Média |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |