A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára

Veszner Dávid (2024) A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of VesznerDavid_GZ4EN5.pdf] PDF
VesznerDavid_GZ4EN5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)
[thumbnail of BA KM Veszner.pdf] PDF
BA KM Veszner.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of Veszner Dávid.pdf] PDF
Veszner Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom a SB Dynamic Kft. cégénél vagyis cégcsoportnál végzem. Az, hogy miért nem cégként, hanem cégcsoportként tekintek rá, az a kutatásomból kiderül. A cégcsoport online marketingjét vizsgálom, vagyis ez milyen hatással van a cég logisztikájára, illetve milyen mértékben befolyásolj azt. A kutatásomban bemutatom a cég bányáit, illetve azok jelentőségét. A logisztikai tevékenység vizsgálata is megjelenik. A dolgozatomban ezek mellet vizsgálom az ügyfelek és partnerek elégedettségét is egyben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, bánya, kapcsolat, logisztika, online marketing, Social Média
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:23
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet