A Nébih marketingkommunikációja

Berregi Sára Andrea (2024) A Nébih marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Budapesti Gazdasági Egyetem projektmunka_A Nébih marketingkommunikációja.pdf] PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem projektmunka_A Nébih marketingkommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Berregi Sára_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Berregi Sára_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám elméleti részében részleteztem mennyire fontos szerepet játszik a vállalatok életében a marketing, valamint a marketingkommunikáció. Leírtam és elemeztem, hogy milyen jellegű marketing tartalmakkal találkozhatunk, mi az ATL a BTL és a TTL, valamint a marketingmix és marketingkommunikációs mix részeit is bemutattam. A dolgozat második részében a Nébih történetét és tevékenységi körét ismertettem. Marketingkommunikációs csatornáit megvizsgáltam, ezt követően pedig részletesen elemeztem. Végezetül pedig a következtetéseket levonva megfogalmaztam javaslataimat, annak érdekében, hogy minél sikeresebbek legyenek a közösségi médiában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: élelmiszerbiztonság, marketingkommunikáció, marketingmix, NÉBIH, online reklám
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:23
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet