Berregi Sára Andrea (2024) A Nébih marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem projektmunka_A Nébih marketingkommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Berregi Sára_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám elméleti részében részleteztem mennyire fontos szerepet játszik a vállalatok életében a marketing, valamint a marketingkommunikáció. Leírtam és elemeztem, hogy milyen jellegű marketing tartalmakkal találkozhatunk, mi az ATL a BTL és a TTL, valamint a marketingmix és marketingkommunikációs mix részeit is bemutattam. A dolgozat második részében a Nébih történetét és tevékenységi körét ismertettem. Marketingkommunikációs csatornáit megvizsgáltam, ezt követően pedig részletesen elemeztem. Végezetül pedig a következtetéseket levonva megfogalmaztam javaslataimat, annak érdekében, hogy minél sikeresebbek legyenek a közösségi médiában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerbiztonság, marketingkommunikáció, marketingmix, NÉBIH, online reklám |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |