A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.

Varga Balázs (2024) A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of VARGA_BALAZS_MR2E0Y_PROJEKTMUNKA.pdf] PDF
VARGA_BALAZS_MR2E0Y_PROJEKTMUNKA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Balázs  2025_Projektmunka bírálat.pdf] PDF
Varga Balázs 2025_Projektmunka bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a Weco-Travel Kft.-nél szerzett gyakorlati tapasztalataimra építve a repülőjegy-értékesítést, ügyfélszolgálati tevékenységeket vizsgálja. A kutatás célja a digitalizáció hatásainak és az online-offline értékesítési gyakorlatoknak a feltérképezése. Elemzem az ügyfélszolgálat kihívásait, különös figyelmet fordítva az online platformokra és az ügyfélélmény javítására. A légitársaságokkal és más szolgáltatókkal való együttműködés fontosságát is hangsúlyozom, mivel ez elengedhetetlen az értékesítés sikeréhez. Az eredmények rámutatnak a digitalizáció és a változó ügyféligények kezelésének kulcsszerepére a versenyképesség növelésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: GDS, légiközlekedés, NDC, online foglalás, repülőjegy
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:23
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet