Maloviczki Laura (2024) Gerillamarketing a bankszektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Gerillamarketing a bankszektorban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Gerillamarketing a bankszektorban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Maloviczki Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A gerillamarketing,amely a hagyományos reklámstratégiáktól eltérő,kreatív és meglepő módszerekkel hívja fel magára a figyelmet,és a bankszektor,amely alapvetően konzervatívnak és rugalmatlannak számít. Egy szokatlan páros, egy meglepő fúzió? Talán annyira mégsem.Az utóbbi években a bakszektor is egyre inkább kénytelen alkalmazkodni a gyorsan változó piaci környezethez a digitalizáció rohamos fejlődéséhez és az új generáció elvárásaihoz.A hagyományos marketingeszközök hatékonysága csökken,a fogyasztók egyre nehezebben érhetők el és a verseny is egyre fokozódik.Ebben a helyzetben a gerillamarketing kínálhat egy innovatív és költséghatékony megoldást.A projektmunka célja,hogy megvizsgálja a gerillamarketing alkalmazásának lehetőségeit és kihívásait a bankszektorban,valamint, hogy értékelje annak hatását a bankok márkaimázsára és üzleti eredményeire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankszektor, gerillamarketing, marketing, raiffeisen |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |