Pilter Bence (2024) Rebranding Strategies: A Comprehensive Analysis of Organizational Transformation and Consumer Perception. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Pilter_Bence_Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (608kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Pilter_Bence_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (140kB) |
![]() |
PDF
Pilter Bence_angol bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
As the 21stcentury’s corporate landscape unfolds, it is becoming increasingly apparent that getting attention for brands is more difficult than ever. Competition is at an all-time high. Brands need to keep up with the rapidly changing markets to get the slightest bit of attention, and keeping a prominent level of recognition is even more difficult than acquiring it.Alongside a questionnaire aimed at the public's opinion on rebrands, the research also includes a case study of Lego’s rebranding effort from the 2000s to understand rebranding from both a company’s internal point of view as well as the public's perception regarding rebrands.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brand extension, brand strategies, case study, image, Lego, rebranding |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |