Bata Viktor András (2024) A közterületi média átalakulása: Kihívások és lehetőségek a digitális korszakban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Bata Viktor András OOH_bgsho7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
Interjú válaszok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (268kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Bata Viktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_BataViktorAndrás_SarkadiKatalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közterületi média, mint a kommunikáció és reklám egyik legrégebbi formája, mindig is kiemelt szerepet játszott az emberek mindennapi életében. A városokban és közösségi terekben elhelyezett hirdetések és információs táblák hatékony eszköznek bizonyultak a márkaüzenetek célba juttatásában, valamint a közösségi tájékoztatásban. Az elmúlt évtizedekben azonban a digitális technológia rohamos fejlődése alapjaiban változtatta meg ezt a területet is. A digitalizáció nem csupán új lehetőségeket teremtett, hanem komoly kihívások elé is állította a közterületi média iparágát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, média, médiafogyasztási szokások |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |