Nagyvállalatok piaci elemzése - Vörösvár Kft.

Nyári Balázs (2024) Nagyvállalatok piaci elemzése - Vörösvár Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of NyariBalazs_GTN3D0_.pdf] PDF
NyariBalazs_GTN3D0_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Nyári Balázs.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Nyári Balázs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Nyári_Balázs_Sarkadi Katalin.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Nyári_Balázs_Sarkadi Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájául a Vörösvár Kft.-t választottam, mert rendkívüli érdeklődést érzek a vállalat működése és folyamatai iránt. Gimnazista korom óta érdekel a nagyvállalatok irányítása és működése, és úgy érzem, a jövőben is el tudnám képzelni magam egy hasonlóan nagy és összetett cég vezetésében.Édesapám munkája révén, aki kereskedelem és marketing területen dolgozik, közelebbről is betekintést nyertem ebbe a szektorba. Ő maga is szoros kapcsolatban áll a Vörösvár Kft.-vel, ami lehetőséget adott számomra, hogy első kézből tapasztaljam meg ennek a dinamikus iparágnak a mindennapjait. Az általa bemutatott komplex és sokrétű folyamatok, amelyek a cég sikeres működéséhez vezetnek, rendkívül érdekesnek bizonyultak számomra.A Vörösvár Kft. több mint 30 éves múltra tekint vissza, és jelenleg 25 CBA/Príma bolttal rendelkezik, ami jelentős szereplővé teszi a hazai piacon. Ez a hosszú távú siker és stabilitás különösen inspiráló számomra, és szeretném részletesen megvizsgálni, hogyan sikerült a vállalatnak fenntartani versenyképességét és növekedését ilyen hosszú időn keresztül.A vállalat folyamatosan meg tud felelni az aktuális piaci trendeknek, és ennek köszönhetően folyamatosan fejlődik és terjeszkedik. Az innovatív megoldások bevezetésével és a termékkínálat szélesítésével a Vörösvár Kft. mindig képes reagálni a piaci változásokra és a fogyasztói igényekre. Ez a dinamizmus és alkalmazkodóképesség különösen lenyűgöző számomra, és szeretném mélyebben megérteni, hogyan valósítják meg ezeket a stratégiákat a gyakorlatban.A választásom tehát nemcsak személyes érdeklődésből fakad, hanem abból az elhatározásból is, hogy a családi tapasztalatokat és inspirációkat felhasználva mélyebb megértést szerezzek a kereskedelem és marketing területén működő nagyvállalatok világáról. Hiszem, hogy a Vörösvár Kft. vizsgálata révén olyan értékes tudást és tapasztalatokat szerezhetek, amelyek később segíteni fognak karrierem építésében és egy hasonlóan sikeres vállalat vezetésében.Azért is esett a választásom a Vörösvár Kft.-re, mert ez a cég jelentős szereplője a hazai piacnak, és sokszínű tevékenységei révén kiválóan bemutathatóak a kereskedelem és marketing aktuális trendjei és kihívásai. Az üzleti stratégiák, piaci elemzések és ügyfélkapcsolatok menedzselése mind olyan területek, amelyeket rendkívül izgalmasnak találok, és amelyekben mélyebb ismereteket szeretnék szerezni. Bízom benne, hogy a szakdolgozatom révén hozzájárulhatok a vállalat eredményeinek és folyamatos fejlődésének megértéséhez, valamint saját szakmai kompetenciáim fejlesztéséhez.Továbbá, a Vörösvár Kft. kiváló példát nyújt arra, hogyan lehet sikeresen navigálni a változó piaci környezetben és adaptálni az új technológiákat a nagyvállalatok területén. A cég innovatív megoldásai és hosszú távú stratégiái különösen inspirálóak számomra, és szeretném részletesen megvizsgálni, hogyan járulnak hozzá ezek a vállalat versenyképességéhez és növekedéséhez. Ez a tudás nemcsak a szakdolgozatom sikeréhez, hanem a saját szakmai fejlődésemhez is jelentős mértékben hozzájárulhat, lehetőséget adva arra, hogy a jövőben hatékonyan tudjam alkalmazni az itt megszerzett ismereteket és tapasztalatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, esettanulmány, élelmiszer-kereskedelem, hazai nagyvállalatok, innováció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:23
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet