A fenntarthatóság, mint üzleti érték és annak kommunikációs aspektusai

Blahó-Strohmayer Eszter (2024) A fenntarthatóság, mint üzleti érték és annak kommunikációs aspektusai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat BSE final.pdf] PDF
szakdolgozat BSE final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (646kB)
[thumbnail of Blahó-Strohmayer Eszter BA KM bírálat BELSŐ.pdf] PDF
Blahó-Strohmayer Eszter BA KM bírálat BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Blahó.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Blahó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntarthatóság, mint üzleti érték egyre jelentősebb mértékben van jelen a vállalatok életében az utóbbi években. Szakdolgozatomban vizsgáltam a fenntarthatóság hatását a vállalati versenyképességre, a fogyasztói döntéshozatalra és a munkahelyválasztást befolyásoló preferenciákra. A fenntarthatósággal kapcsolatos kommunikáció eszközeit és sajátosságait is kutattam, és a fenntarthatósági értékek kommunikációjának lehetőségeit a vállalatok külső, fogyasztók felé irányuló és belső, dolgozók felé irányuló kommunikációjában egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, környezetvédelem, versenyképesség
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:23
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet