Solymos Mátyás Zsigmond (2024) Reklám ipar színhasználata: Monokróm kontra színes reklámok hatásai a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
W1MU51 Solymos Mátyás Reklámipar színhasználata Monokróm kontra színes reklámok hatásai a fogyasztókra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
Solymos Mátyás_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
![]() |
PDF
Solymos Mátyás_bírálati lap_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy ideje foglalkoztat az a gondolat, hogy a reklámok hatékonyságán lehet-e javítani a színek megfelelő kombinációival. Ezen belül is arra keresem a választ, hogy reklám fajtákon belül van-e jelentősége a színkombinációknak, illetve a monokróm színhatásoknak. Szakdolgozatomban erre keresem a választ, az ember pszichológiai- és érzelmi alapjaira építve. Ennek keretében megvizsgálom, hogy a színek milyen érzelmi hatással vannak az emberre, hogyan ragadja meg a fogyasztó figyelmét a reklámozáson belül. Vizsgálatom során felhasználtam neves marketing szakemberek irodalmi alkotásait is, amelyeket hivatkozásként szakdolgozatomban megjelölök.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | figyelem, marketing, monokróm, reklám, színhasználat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |